mandag den 18. juni 2012

Som jeg lige sidder og snakker med en veninde om så ved jeg godt at jeg ikke er den store skriver herinde.


J-Run

J-Run fra "People of The City"
ISO: 100
Shutter: 1/125
Blænde: 4,8
Brændvidde: 86 mm.
Jeg har ikke så mange indlæg endnu, men har planer om at der skal komme meget mere.
Derfor har jeg planer om at der komme flere indlæg i form af både tekst men samtidigt også nogle flere film.

Det kan være hvor jeg filmer imens jeg tager billeder af modellerne eller naturen, hvad det nu end lige bliver, og så lidt om hvordan jeg redigerer billederne også.
Der vil komme lidt film om mit projekt "People of The City"

Der vil med tiden komme flere cosplay billeder og lolita billeder.










Noget helt andet så var jeg i dag ude og tage nogle nudeart billeder igen.
Denne gang i highkey.
De sidste jeg tog var i lowkey.
Nu sidder der jo nok nogen som tænker hvad er forskellen.

  • Lowkey er billeder med mange markante og dybe skygger. Man arbejder derfor meget med skygger for at skabe noget dybde i billederne.
  • Highkey er så lige det modsatte.
    Det er meget belyste billeder uden nogen særlige skygger hvor de tit næsten er helt udbrændte.
    Det giver billederne en hvis glamour effekt.

Når de lige er blevet redigeret så smider jeg selvfølgelig nogen herind så folk kan se forskellen :)

Der vil også komme flere "før og efter" billeder lidt som dette her ->

Lulu fra "People of The City"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar